SAP Alacaklar Yönetimi
SAP Alacak Yönetimi yardımıyla, finansal değer zincirini optimize eden süreçleri otomatikleştirerek alacakların verimliliğini ve müşterilerle işbirliğini artırın.
- Cloud veya On-Prem kurulum
- SAP S/4HANA Finans ile kusursuz entegrasyon
- Hızlandırılmış ithilaf çözümü ve geliştirilmiş müşteri hizmetleri
SAP çözümleri müşterilerin ne yapmasına yardımcı olur ?
Kredi Yönetimi
Kredi limitlerine ulaşıldığında daha hızlı karar vermek için iş akışı sırasında iç ve dış faktörler de dahil olmak üzere kurallara dayalı müşteri puanlaması yapın, bu puanlamalara göre müşteri siparişlerini bloke edin.
İhtilaf Yönetimi
Tahsilat süresini kısaltmak ve likiditeyi artırmak için iş akışı ve yükseltme araçlarını kullanarak anlaşmazlıkları daha hızlı çözün. İş süreçlerini düzeltmek ve gelecekteki anlaşmazlıkların sayısını azaltmak için müşteri ihtilaflarının temel nedenlerini belirleyin. Satış ve üst yönetim ile işbirliğini geliştirin.
Tahsilat Yönetimi
Tahsilat sürenizi kısaltmak ve nakit akışını iyileştirmek için gecikmede olan müşteri alacaklarını takip ederek vadesi geçmiş hesapları verimli bir şekilde yönetin. Müşteriye yönelik faaliyetleri tetikleyerek ve izleyerek nakit tahsilatının proaktif yönetimini oluşturun.
Faydaları Neler?
- Risk ve getiriyi dikkate alan dengeli global müşteri görüşü
- Tahsil edilemez alacakları ve tahsilat süresini azaltmak
- Proaktfif müşteri odaklı tahsilatlar
- Gelecekteki anlaşmazlıkları önlemek için temel nedenleri belirlemek ve süreç iyileştirmelerini yönlendirmek için yapılandırılmış bilgi veritabanı
Önemli Notlar
%25 en iyi performans gösteren şirketler tarafından müşteri borcu silme miktarı
Entegre ihtilaf yönetimi ile daha az tahsil edilemeyen alacak iptali
Bütünsel bakış sayesinde vadesi geçmiş alacakların azalması