SAP S/4HANA Finans Nakit Yönetimi
SAP S/4HANA Finans Nakit Yönetimi, grup hazinesinin veya nakit departmanının nakit ve likiditeyi merkezi olarak yönetmesini sağlar.
Başlıca özellikleri;
- Banka Hesabı Yönetimi
- Nakit Yönetimi
SAP çözümleri müşterilerin ne yapmasına yardımcı olur ?
Ödemeler ve Banka İletişimi
Birden fazla banka hesabının kontrolü ve hesapları açma, değiştirme, kapatma ve gözden geçirme için basitleştirilmiş süreçlerle uluslararası veya lokal banka bakiyenizi izleyin.
Nakit ve Likidite Yönetimi
Nakit bilgilerini elde etmek için gereken süreyi ve eforu azaltın, nakit gereksinimlerini saniyeler içinde anlayın ve uygulama içinden gerekli eylemleri anında hayata geçirin.
Ayrıca, hazine işlemlerinin içyüzünü daha önce hiç olmadığı kadar ayrıntılı anlayıp derinlemesine analiz yapabilirsiniz.
Kurum İçi Nakit Kontrolü
Merkezleştirilmiş kurum içi nakit yönetimi desteğiyle bölgeler arası nakit transferi ihtiyacını ve bankalara olan bağımlılığınızı azaltın.
Hazine İçgörüsü
Hazine uzmanlarınızı güçlendirerek, parçalanmış nakit bakiyelerini ve ödeme süreçlerini yönetmeyle ilgili zorlukların üstesinden gelebilirsiniz.
Merkezi ve Basitleştirilmiş Ödeme
Farklı standartlar ve veri formatları kullanarak birden fazla bankayla bağlantı kurarken, merkezi ve kolaylaştırılmış şirket içi ödemelerle işletme sermayesini optimize edin.
Faydaları Nelerdir?
- Gerçek zamanlı anlayışlar kazanma
- Nakit yönetimi olarak ‘Single Source of Truth‘
- Yeni kullanıcı arayüzüyle, tam mobil erişime sahip herhangi bir cihazda kullanımı kolaylığı
- Nakit bilgisine ulaşmak için gereken zaman ve eforu azaltma
Önemli Notlar
-Ödeme sürecinde optimizasyon
-Etkili Nakit Yönetimi
-Hazine ile gerçek zamanlı entegrasyon