SAP S/4HANA İhtilaf Yönetimi
Tarihsel şekilde iş akışları desteği ile, müşterilerden olan alacakların kısmen ya da tam ödenmemesi durumunda çıkabilecek anlaşmazlıkları takip edebilir, önüne geçebilir ve yönetebilirsiniz.
- Şüpheli alacaklarda azalma
- Manuel işlem süresinde azalma
SAP çözümleri müşterilerin ne yapmasına yardımcı olur ?
Vaka Yönetimi
Gelecekteki anlaşmazlıkları minimuma indirebilmek için müşteri ihtilaflarının sebeplerini belirleyebilir ve iş süreçlerinizi düzeltebilirsiniz.
Satış ve Yönetim ile Entegrasyon
Alacaklar muhasebesi, banka işlemleri ile olan entegrasyonlar aracılığı ile satış ve üst yönetim ile olan işbirliğinizi geliştirebilirsiniz.
İş Akışları ve Yükseltme Araçları
İş akışları ve bunların yükseltme araçlarını kullanarak tahsilat süresini kısaltın ve anlaşmazlıkları daha hızlı bir şekilde çözün. Manuel iş yükünü iş akışlarını kullanarak minimuma indirin.
Tek Sistem ve Şeffaflık
Tüm işletme kullanıcıları olarak, müşterilerinizin açık kalemlerini, verilen kredilerini, karar alma süreçlerini tek bir sistem üzerinden görebilirsiniz.
Faydaları Neler?
- Manuel işleri iş akışlarını kullanarak minimuma indirebilirsiniz.
- Şüpheli alacaklarda azalmaya gidebilirsiniz.
- Tahsilat yönetimi ile entegrasyon
- Tek sistem üzerinden yönetim
Önemli Notlar
Finans ve lojistik ile entegrasyon
İş Akışları ile otomatikleşme
Tek sistem ve şeffaflık