SAP S/4HANA Tahsilat Yönetimi
Tahsilat yönetimi ile firmanızda müşteri alacaklarınızı firma kriterleriniz ile değerlendirebilir ve önceliklendirme yapabilirsiniz. Tahsilat stratejileri belirleyebilir ve bu stratejilere göre müşteri alacaklarınızı yönetebilirsiniz.
- Tahsilat yönetimi
- Tahsilat stratejileri ve alacak yönetimi
SAP çözümleri müşterilerin ne yapmasına yardımcı olur ?
Tahsilat Stratejileri
Belirlediğiniz tahsilat stratejileri ile müşteri alacaklarınızı yönetin ve ilgili tahsilat uzmanlarına dağıtarak müşteriler ile iletişime geçin.
Tahsilat Profilleri
Tahsilat yönetimi modülü ile yönetici ve uzman düzeyinde roller yaratabilir, müşteriler ile yazışmalarınızı takip edebilir, doğrudan ve otomatik mailler ile müşteri ile iletişim kurabilirsiniz.
Tahsilat İş Listeleri
Tahsilatta süreyi azaltmak, nakit akışını iyileştirmek için gecikmede olan müşterileri takip edebilir, ve hesapları verimli bir şekilde yönetebilir, müşteri faaliyetlerini tetikleyebilir ve izleyebilirsiniz.
Faydaları Neler?
- Tahsilat stratejileri ile tahsilat sürelerinde azalma.
- Müşteri ile etkin bir iletişim
- Müşteri odaklı iş listeleri ile ayrıntılı takip imkanı
Önemli Notlar
Müşteri odaklı ayrıntılı bilgi
Tahsilat sürelerinde azalma
Tahsilat stratejileri ile denetimler